min dag idag

gardagen blev inte riktigt som vi hade tankt oss.. vakterna ar inget big fan va oss, nar vi kom till dorren sa dom.. nej ni ar portade, okeej??? dom har absolut inget anledning, och varfor sa dom inte heller..
vi har berattat for pappan att vakterna ar dumma, sa han fixade idag pa dan sa att vi stod pa listan(vi vantar annu pa vip korten, men dom kommer i borjan av nasta vecka)
sa nar vi kom fram till vakterna skulle vi be bo om att fa prata med nagon marty. sa det gjorde vi, vakterna som hatar oss blev nog ganska chockade :O gott at dom.
som plaster pa saren fick vi gick 10 st biljetter med gratisdrinkar!
vi var lyckligare an aldrig forr.
dock varade inte den lyckan sa lange... for vips sa hade en idiot vakt slangt ut malin. och ca 3 minuter senare var aven sara utkastad(JAAA DOM AVSKYR OSS)
men detta ar tydligen vanligt, dom skickar ut massa folk for att sedan fa in mer betalande gaster.. hur skulle annars folk komma in pa liiiiilla cheeky?

sa jag blev sa arg att jag inte orkade ga till nagot nytt stalle, sa ja sprang hem.. och da undrar ju sakert ni varfor jag sprang?? mest for att jag ville att det skulle ga fort tills jag kom hem..
val hemma vantade en och annan frestelse, sa som rostat brod och rostad brod.. oj vad jag at.
sara hotar nu med att hon ska satta las pa kylen.

vaknade upp i morse av skon sang, alskar sara vackra stamma. fast inte lika mycket som jag alskar mina egna stamma. for den ar ljuuuuuuvlig, eller hur?
jag fick aven tarta(vienetta glass och frukt) pa sangen. naaw hon hade alltsa stallt klockan och gatt till affaren, och allt detta innan jag ens hade oppnat ogonen. tack sara.
hon hade aven fixat en overraskning for mig. systern som vi bor hos jobbar pa foretag som saljer resor och aventyr. sa sara hade pratat med henne och fragat om hon kunde fixa nagot som vi kunde gora.
sa vi gick dit i morse, skulle skydiva men det var for blasigt. och tyvarr blaste det for mycket for att gora alla andra aktiviteterna ocksa. typiskt, men vi hade en mysig dag pa stranden istallet.
sa hall i hatten, imorgon ska jag malin stahlberg riskera mitt liv... jag ska skydiva. sheeet assa. och nu borjar jag inse att sara kanske inte far aka med upp!!

dagens middag kan ni ju rakna ut med lillfingret. taco
just nu kommer sara med glass till mig, jaa vad snall hon ar :)
smakade mums.

nu ska vi snart ivag till ett hostel pa forferre, sen vidare mot beach hotellet. det ar nagot liveband dar ikvall, sen blir det vidare mot lala= ett utestalle. vi ska alltsa bojkotta cheeky monkeys for ett tag....

ha en bra lordag allesammans, for det har vi.

Kommentarer
Postat av: zandra

GRATTIS min älskade malin ! :)

hoppas du får/fick en bra födelsedag! Jag ska fira dig här hemma , utan dig :( <3

2009-10-24 @ 13:10:49
Postat av: linda

vd är skydiva`?

2009-10-24 @ 14:57:04
Postat av: Sofi

Grattis i efterskott Malin!! jag glömde helt bort att höra av mig till dig på din stora dag. men jag tänkte allt på dig!! Hoppas att du hade en bra dag, och att ni har det väldigt bra. jag är en trogen läsare ;)Kram Kram

2009-10-29 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0