fagelskit...

idag var en blasig dag i byron, sa vi la oss och solade i parken brevid stranden.. det skulle vi inte gjort, eller vad sager du sara??
hon fick namligen en fagelskit pa sin vanstra axel. det roliga var att det inte bara var jag som asgarvade, utan aven ett par som satt lite langre bort. dom typ dog i garv, och sa till sara. "fucking bird!!?" :)

jag kan aven beratta att jag malin har bytt namn, till MOLLY ! for ingen kan uttala malin.. aven fast jag sager det med en liten engelsk accent. men men molly ar var ocksa fint!?

idag hade vi en bra dag hos familjen.
pappan var ivag pa en dejt, sa vi hade barnen helt for oss sjalva. vi borjade att leka typ jage, delade upp oss i tva lag. varat vann saklart, det bestod av mig, sara och indi(den minsta)
sen ville alla hoppa i poolen, undertiden vi var i borjade det aska och regna sa vi forflyttade oss till duschen.
Jaa vi knodde in fyra barn och oss tva i samma dusch(sjalvklart barnens ide) vi hade pa oss vara bikinisar, men dom blev inte langvariga innan barnen borjade slita av oss dom...
vilket dom var valdigt snabba att beratta for pappan nar han kom hem. han skrek wohooooo !! hehe
barnen tycker vi ar lite vagligare an deras tidigare nannies.
-dom har haft en japanes(som tydligen skvallrade allt till pappan)
-en riktigt kristen(som inte ens kunde lyssna pa musik som inte hade med gud att gora)
-sen nagra till, men dom har dom inte pratat som mycket om

idag bokade vi aven biljetter till twillight- new moon. bion borjar klockan tolv pa natten och slutar 2.21. det ska bli riktigt skoj.

vi behover hjalp med bra latar, skicka over lite forslag??? :)


Kommentarer
Postat av: L

3 med britney

Kizz

Queen



2009-11-17 @ 18:32:31
Postat av: annnaaa ur sis

jag får liksom ingen ordning-lars winnerbäck

2009-11-17 @ 22:40:55
Postat av: Sofi

vet inte alls vad ni lyssnar på, men Melissa Horn. riktigt bra. och Mustasch!! stora favoriter hemma hos mig iaf.. :) Miss Li är det ju lite fart i också!

Hoppas ni har det bra! Kram :)

2009-11-18 @ 15:39:24
Postat av: Anonym

Balladen om de kaxiga myran med Kristoffer "Jalle" Larsson

Ses i Thailand

/Mattsson

2009-11-19 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0