sondag

jaa nu var det ett tag sedan vi skrev igen, men vi har varit for lata for att skriva i bloggen.
sa jag tankte att jag passar pa att skriva lite, medens sara ar i duschen.

imorgon gor vi var sista dag hos familjen. vilket ar blanda kanslor:

-ska bli valdigt skont att slippa vara stadtant...
-trakigt att inte fa nagon lon
-vi kommer sakna nagra av barnen, for vi har faktiskt haft nagra goda stunder med dom. :)
osv..

familjen har redan skaffat tva nya nannies (forstar att dom har skaffat tva nannies igen, for om man hade varit ensam hade man gatt in i vaggen)
vi slutar imorgon, och de ny tjejerna kommer borja pa torsdag.
men igar fick vi hora av pappans nya brud att han ville ha kvar oss langre.. dock gick det inte nu, eftersom att han redan har tackat ja till de andra tjejerna.
men vi hade inte velat stanna anda, for om en vecka far barnen sommarlov. och att spendera heeela dagen med barnen lockar inte oss.

jaha, och boende kanske ni undrar over nu.. vi ska flytta ut imorgon, men har ingen aning om vart vi ska ta vagen. vi har en kontakt som forhoppningsvis gar vagen.

igar hade aldsta tjejen fodelsedagskalas..
20 barn taltade i tradgarden, och vart jobb denna dag var att stada, stada stada..
kalaset borjade kl 5, men vi skulle komma dit kl 2 for att fixa.. nar vi kom till huset hade pappan skrivit en lapp med tusen punkter pa vad som skulle goras.
typ:
-stada alla toaletter
-stada alla barnens rum
-gor all tvatt
-gor fint i koket(aven kylskapet)
-tvatta av stolar
-stada i tv rummet
osv, sa vi var ju lagom glada.

nu ar det sondag och kalaset ar over, joooo da var det dags for supernannies att rycka in igen.. kl 9 ville han ha oss tillbaka i huset. lagom pigga och bakis akte vi till huset och gjorde det vi ar bast pa stada. det tog oss ca 3 timmar att stada dagen efter.
under tiden vi slet i huset, var daddy inte hemma. sa vi fick mingla med alla foraldrar som kom for att hamta sina barn.
Nar katten ar borta dansar rattorna pa bordet.. bokstavligen talat. Nar vi var ensama med alla barne  fick dom for sig att kasta tarta pa varandra..
sa det blev ett stort tartkrig i koket och hela verandan?? Vi var for trotta och bakis sa vi holl vara munnar tysta.. och saklart fick vi stada upp.
Som tur ar har dom en brandslang som vi tog hjalp av :)

kan passa pa att beratta om en sak som hande pa stan igar.
vi hade varit inne pa beach hotellet, satt vid ett bord med ett gang vi typ kanner. sa kommer tva tjejer som ocksa kanner dom, och blir sura for att vi pratar med "deras" killar. sa dom borjar kasta massa is pa oss. mogna tjejer pa 25 ar.. sen nar vi gar ut fran stallet, och star utanfor en annan nattclub kommer tjejerna fram och kallar oss massa taskiga saker. sara ar da lite kaxig tillbaka(inte mer an ratt) och jag sa typ babaabaa. da far fommen for sig att hon ska sla till mig. sa precis nar jag staller mig upp nitar hon mig rakt i ansiktet. mest i ogat, sa idag har jag sett lite rolig ut med ett rott/vitt oga....

ne nu ska jag ga upp till sara.

hors nar vi hors, for nu har vi snart inget gratis internet kvar. men vi ska forsoka skriva ibland ! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vilka idiootbrudar !!

2009-12-06 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0